4.03.2014

Bunlar iki güzel insan arasında geçmiş olabilir.

  __ 'Keşke' bir pişmanlık kelimesi değildir, aksine hayatım boyunca bu kadar pervasız bi kelime duymadığımı iddia edebilirim evet, aylara yıllara belki de tüm ömre bedel sonuç doğuracak bir durumu bir keşke kelimesi karşılayamaz. Duyguların raflarda satılmasına ramak kala bu cümleleri sarf ediyorum evet, çünkü pişmanlığı gerçekten yaşadım, yoo yaşadım az kalır yaşıyorum,kökü mazide olan atimi hiç bırakmayacak bi kitle kanser gibi sinsi. Evet keşke bi pişmanlık kelimesi değildir, aksine fazlasıyla bi başkaldırıdır kadere.Insanoğlunun tanrıya kafa tuttuğu bi kelimedir. Keşke çabuk tüketilir ve bu yüzden değersizlesir, değersizlestirir. Ve biz kelimeleri değerli kılan insanoğlu olarak içimizdeki kötülük tohumlarını kelimelerin köklerine yerleştirip filizlenmesini izleyerek zevk alıyoruz. Ah işte keşke..Keşke bu kadar konuşmasam.
  __ Daha az susmalısın..kelimelere inanan kaç kişi var çevremizde..cüzdanına , arabasına ,evine,mobilyasına, 1 hafta kalmak için tüm sene eşşek gibi çalışıp gittiği orman içinde manzaralı lüks oteline (Ha sorsan doğa dostudur.Gezicidir.) inanan kaç kişi var?
  __   Bir elin parmaklarını geçmez,altıparmak nicelik değerli olsaydı üstünlük olurdu,hastalık değil.Şu anda buna kendimi ikna ettim evet,kelimeler anlamını yitiriyor biz mutsuzlaşıyoruz. 
   __ Böyle yazınca kelimeler , kök , asıl anlam vesaireden bahsedince marjinal olmuyoruz işte..bizim kafa başka kafa olmuyor.asıl aksini söylersek , milyonlarca yıl öncesinin , yaradılış amacının, hakikatin üstünü örtmüş oluyoruz. kafayı filan da yemiyoruz. biraz farklılaşarak aranıza karışamıyoruz belki de hepsi bu.
  __ Kaybolma. Hem de hiç. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder